سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دهکده شعر حمایت از شایان نجاتی ترانه سُرا
 
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

همسرم، ای شــــاه قلبم
همـدم خیال مـــــن باش
واسه نرگس های عاشق
معنی عاشــق شدن باش

       *******

تــویی مـــرهم دل من
تو شبای بــــی قراری
میشکنی فاصله مون و
با یه بوســـه ی اناری

       *******

((تو تمــوم آرزومی
تــو تمـــوم باور من
 می نویسم روی قلبم
همسرم تاج سر من))

       *******

بگو وقــت تلخ گریه
شونه هامو کم میاری
بگو آرومم تو هستی
غمی تو سینه نداری

       *******

بنویس رو سقف خونه
ما پرسـتوهای عـشقیم
ما دو نیمـــه یه سیبیم
با همیم، معنای عشقیم

       *******

((تو تــموم آرزومی
تو تمـــوم بــاور من
 می نویسم روی قلبم
همسرم تاج سر من))

تقدیم به همسرم که

 همه خوبیها را یکجا همه با هم دارد

 و بانی همه ترانه ها و دلنوشته های منه...

 با سپاس فراوان از فرح منصوری ترانه سُرا 

 با سپاس از استاد مهران پور کاشانی

 (شایان نجاتی)

 

 


[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 10:10 صبح ] [ مریم پویا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 75516